DAG 10

Woensdag 10 september 2022

Deze ochtend weigert opnieuw hat internet. Er moest zogenaamd nog iets worden betaald. De enige contact methode blijkt een antwoord apparaat dat niet voorziet in alle antwoorden. Ik zou nog pes 500,- moeten betalen en ik wil iemand er persoonlijk over spreken.

1 het betaalingskantoor waar ik de betaling op 29;augustus had gedaan 

Zij verwezen naar een smart en internetkantoor in het centrum. Ze geven mij het adres 

Dit kantoor blijkt voornamelijk voor Smart te zijn en voor betalingen van internet. De man van het kantoor belt op aandringen van mij nu ook met de spraakcomputer en wordt hier ook bijna gek van. Na lange tijd laat hij me weten dat ik dan zelfs meer dan pes 2500,- moest gaan betalen voor de zekerheid om weer internet te kunnen krijgen. Ik vertelde dat. Ik via die beantwoordde pes 500,- had begrepen en zeker niet het 5 voudige. De man raad me aan om dat dan maar via hun betaalcomputer te gaan betalen.

Ik vraag nogmaals aan een bewaker waar mensen van het internet bedrijf in Dipolog te vinden zijn.

Ze moesten toch zeker de verbindingen tot stand kunnen maken???

Hierop kreeg ik een nieuw adres op waar ik als laatste naar toe ben gegaan. Uiteindelijk is de internetconnectie weer goed tot stand gekomen.

Via een emailadres werd alles blijkbaar gecommuniceerd en Hannah was dat adres kwijt.

 

 

 

 

 

 

This morning the internet again refuses. Apparently something had to be paid. The only contact method appears to be an answering machine that does not provide all answers. I would still have to pay pes 500,- and I want to talk to someone about it personally. 1 the payment office where I made the payment on August 29th

They referred to a smart and internet office in the center.

They give me the address This office appears to be mainly for Smart and for payments from the internet. At my insistence, the man in the office is now also calling the speech computer and this is almost driving me crazy. After a long time he let me know that I even had to pay more than pes 2500,- for the security to get internet again. I told that. I had understood through that answered pes 500,- and certainly not the 5 fold. The man advises me to pay that via their payment computer. I again ask a security guard where to find people from the internet company in Dipolog. Surely they should be able to make the connections??? This gave me a new address where I went last. Finally, the internet connection was established again. Everything was apparently communicated via an email address and Hannah had lost that address.

KLEIN BEZOEK AAN GOODTIMES CAFE RESTAURANT  GALERIA

Maak jouw eigen website met JouwWeb